Закрыть
12.03.2020

ПІКІРТАЛАС «Талап пен қалау арасындағы қарама- қайшылықтарды қалай шешуге болады?» 3 наурыз 2020 ж. сейсенбі күні

Наурыздың 3 күні Т.Жүргенов атындағы ҚазҰӨА, колледжінде 1 курс 1 топ студентерімен  «Талап пен қалау арасындағы қарама — қайшылықтарды қалай шешуге болады?» атты пікірталас тәрбие сағатын биология және химия пәнінің оқытушысы б.ғ.к. Жантеева Г.Е. өткізді. Адам өміріндегі «Мен қалаймын», «Мен жасай аламын», «Маған керек» үғымдарының әр түрлілігі мен бірлігі туралы түсінік қалыптастыру; адамгершілік, имандылық, этика тақырыптары негізінде әдебиет оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында студенттермен пікіралмасу барысында қызу талқылаулар жүргізілді. Студенттер өз ойларын ашық ортаға салды. Өздері жасап әкелген видеороликтер көрсетілді.

Мақсаты:

  1.  “Сыбайлас-жемқорлық” деген ұғымды түсіндіріп, пайда болу    жағдайлары жайлы түсінік  қалыптастыру.
  2. Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту
  3. Өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке тәрбиелеу. Патриоттық тәрбие қалыптастыру

ДЕБАТЫ  «Как разрешать противоречия между желанием и требованием?»

03 марта 2020 г, вторник

  •  

3 марта 2020  года в колледже КазНАИ им. Т.Жургенова в рамках недели «Саналы Ұрпақ» антикоррупционных инициатив преподаватель биологии и химии к.б.н. Жантеева Гулрайхан Ендибаевна провела дебаты «Как разрешать противоречия между желанием и требованием?» с учащимися 1 курса 1 группы.

Преподавателем были предложены ситуации, которые студенты решали, пытаясь найти ответ на главный вопрос: как исполнить все желания, не нарушив при этом закон? Ребята познакомились со статьями УК РК, предусматривающими наказание за действия коррупционного характера. В заключение классного часа был показан видеоролик «Коррупция – выигрыш или убыток». 

Цели мероприятия:

  • Углубление теоретического уровня познания учащимися такого явления, как коррупция, причин возникновения, факторов, способствующих ее развитию.
  • Развитие навыков работы с нормативно-правовыми документами.
  • Воспитание активной жизненной позиции, усвоение учащимися практических мер по борьбе с коррупцией.