Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Орыс тілін оқытудың өзекті мәселелері көп тілді ортада»
2023 жылдың 21 сәуірінде Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінде «Көп тілді ортада орыс тілін оқытудың өзекті мәселелері» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция өтті
Ұйымдастырушылар:
- А. С. Пушкин атындағы қалалық әмбебап кітапхана,
- Шымкент қаласының славян этномәдени бірлестігі,
- Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінің орыс тілі мен әдебиеті кафедрасы
Өткізу форматы :lline / Offline
Конференцияға Қазақстан жоғары оқу орындарының профессор-оқытушылар құрамы, ғалымдар, студенттер, магистранттар, докторанттар қатысты.
Конференцияға қатысушылар баяндама жасады:
- Жасанды интеллектпен жарыс: орыс тілін үйренудің балама ресурстары
- Мектепте орыс тілін оқыту тәжірибесіндегі сандық ресурстар
- Қазақстанның мәдени-білім беру кеңістігі: Балалар кітабы және функционалдық сауаттылық
- Наурыз мерекесі: көптілді әлемдегі жазу және мерекелеу ерекшеліктері
- Жоғары оқу орны мен мектептегі тілдік талдаудың қиындықтары
- Тіл мен әдебиетті оқытудың тәртіптік әдісі
- Орыс фразеологиялық айналымдарының құрамындағы мәдени-тарихи компонент және т. б.
Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясының атынан «Қазақстан тарихы және әлеуметтік ғылымдар» кафедрасының профессоры — тарих ғылымдарының кандидаты, профессор, МАИН академигі Шамерденова Меңдіғаным Жамалбекқызы «Наурыз: көптілді әлемде жазу және мерекелеу ерекшеліктері» атты баяндамасымен сөз сөйледі.
Конференцияда полилингвальды ортада орыс тілін оқыту оқытудың тиімділігіне әсер етуі мүмкін бірқатар өзекті мәселелер туғызатыны туралы сұрақтар көтерілді. Мысалы, көп тілді ортада білім алушылардың тілдік деңгейлерінің әртүрлілігі бар, білім алушылардың орыс тілін меңгеру деңгейі әртүрлі болуы мүмкін, орыс тілін үйренуге ынтасының болмауы, оқу материалдарының білім алушының деңгейіне сәйкес келмеуі, орыс тілінің мәдени және әлеуметтік аспектілерін түсінбеуі мүмкін.
Конференцияға қатысушылар орыс тілін көп тілді ортада оқыту мұғалімдерге бірыңғай оқу бағдарламасын құруды қиындатады, тиісті қызығушылық танытуға ынталандырады, кейбір оқулықтар мен материалдар студенттер үшін тым күрделі немесе қарапайым, бұл оқуды қиындатады деген қорытындыға келді. Бұл мәселелерді шешу әр оқушыға жеке көзқарасты және полилингвальды ортаның барлық ерекшеліктерін ескеретін арнайы оқыту әдістерін әзірлеуді талап етеді. Сондай-ақ оқушылардың тілді үйренуге деген ынтасы мен қызығушылығын қамтамасыз ету, оқыту сапасын жақсарту үшін заманауи білім беру технологияларын пайдалану маңызды.