8 желтоқсан күні Қалалық Достық үйінде Алматы қаласы Қазақстан халқы Ассамблеясының Ғылыми-сараптамалық тобының кеңейтілген отырысы өтті. Отырыс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитетінің Философия, саясаттану және дінтану институтының “Қазақстан Республикасындағы этноәлеуметтік процестер” 2021-2023 жылдардағы ғылыми еңбектер жинағының тұсаукесеріне арналды.
- Қатысушылар:
ҚХА Ғылыми-сараптамалық тобының төрағасы профессор – Шайкемелев Мұхтарбек Сейд-Әлиұлы.
Алматы ҚХА Ғылыми-сараптамалық тобының мүшелері:
- Қазақстан Жазушылар Одағының мүшесі-Ананьева С.В.;
- “Ирныхас” осетин мәдени-ағарту орталығының төрағасы – Мамсуров К.В.;
- “Барбанг” күрдтер қауымдастығы жанындағы Ғылым және білім комитетінің төрағасы-Османов Ж.Д.;
- Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясының профессоры – Шаймерденова М. Д.;
- “Қазақстан корейлер қауымдастығы” РҚБ Вице-президенті, Нархоз университетінің профессоры, профессор – Кан Г.В.;
- Қазақстан грек қоғамдарының Қауымдастығы заңды тұлғалар ұйымының төрағасы – Иорданиди Г.К.;
- Д.Қонаев атындағы Еуразия заң академиясының кафедра меңгерушісі, доцент – Батталханов Б.З.;
- Алматы қ. УОР “Қоғамдық келісім” КММ директорының орынбасары-Налибаев Ж.Б.
Отырыс барысында осы зерттеулердің қажеттілігі туралы талқылау өтті. Ғылыми еңбектер этносаясат, этносаралық қатынастар және Ұлттық құрылыс мәселелері бойынша тарихи, сондай-ақ қазіргі қазақстандық және әлемдік қоғамдық-саяси пайымдау контекстіндегі этносоциалдық және этносаяси процестерді талдайтын Қазақстан ғалымдарының 59 мақаласын қамтитын 4 кітаптан тұрады.
Ғылыми мақалалардың авторлары этносаралық өзара іс-қимылға социологиялық зерттеулер жүргізіп, Қазақстандағы этноәлеуметтік процестердің жай-күйін, этностардың қоғамға интеграциялану проблемаларын, қандастарды бейімдеу мәселелерін және жоғары мектеп педагогтары үшін өте маңызды болып табылатындығын, бұл этномәдени тәрбие мен білім берудің, азаматтық және этникалық бірегейліктің мәселелері мен жай-күйін анықтады.
Этносаясат және этноәлеуметтік үдерістер туралы білім студенттерге инклюзивті және әділ қоғам құруға белсенді қатысуға мүмкіндік береді.